Nico Gerritsen neemt afscheid als wethouder

Op 4 september is in het vernieuwde gemeentehuis afscheid genomen van Nico Gerritsen na 13 jaar wethouderschap.

schedule 5 sept 2019
bookmark_border Centrumplan
create Klaas van Moorselaar

Op woensdag 4 september is tijdens een druk bezochte receptie in het vernieuwde gemeentehuis afscheid genomen van Nico Gerritsen na 13 jaar wethouder te zijn geweest namens SGP Putten. Bij zijn afscheid is hem door Burgemeester Henk Lambooij de gemeentelijke erepenning opgespeld.

Lambooij prees Gerritsen als "deskundig, scherp en loyaal aan de publieke zaak; een top-bestuurder die altijd het belang van de gemeenschap op nummer 1 had staan. Daarnaast is zijn inzet steeds gericht geweest op het realiseren van concrete doelen, zoals woningbouw in Bijsteren en Rimpeler en verbetering van de gemeentelijke dienstverlening. Daarin was hij vasthoudend en succesvol."

Klaas van Moorselaar, voorzitter van de kiesvereniging SGP Putten: “Ik bedank Nico voor het vele werk dat hij als wethouder en raadslid gedaan heeft. In de afgelopen jaren heeft hij niet alleen betoond een gedegen (financieel) bestuurder te zijn die Putten door de recessie loodste; ook heeft hij met verve het SGP geluid binnen wisselende coalitievormen naar buiten gebracht. Ik wens hem samen met zijn vrouw en kinderen Gods onmisbare zegen toe voor de toekomst.”

Voorzitter Kiesvereniging SGP Putten

Klaas van Moorselaar